Пам'ятка для написання звіту
1.4.2.
Звіт з літньої педагогічної практики
Звіт з літної педагогічної практики пишеться
студентом і друкується (14 шрифт, інтервал 1,5). Він затверджується підписом
керівника та печаткою оздоровчого табору або школи на титульній сторінці у
правому верхньому кутку.
Титульна сторінка
Звіт
про проходження літної педагогічної практики
в оздоровчому таборі «Сонячний»
студентки-практикантки ___ групи
факультету ________________________
Криворізького державного педагогічного
університету
Іванової Марії Петрівни
Схема звіту
1.
У якому
оздоровчому таборі та ким працював(ла), термін перебування у таборі?
2.
Загальна
характеристика табору, педагогічного колективу, колективу дитячого загону.
3.
Зміст
проведеної роботи:
– перші дні в таборі, зустріч дітей, планування роботи,
підготовка до свята відкриття табірної зміни та участь практиканта в ньому;
перші враження і труднощі у роботі;
– екскурсії, походи і подорожі, натуралістична і
краєзнавча робота, участь практиканта в ній;
– оздоровча і фізкультурно-спортивна робота (змагання,
ігри, свята), участь практиканта при проведенні цих заходів;
– екологічна робота;
– робота гуртків та інше.
4.
Короткий
аналіз своєї роботи:
– чого навчився на практиці (яких знань, умінь і навичок
набуто);
– які взаємини склалися з дітьми в загоні, педагогічним
колективом;
– як змінилися особистісні якості практиканта;
– що допомагало Вам у роботі з дітьми;
– яких
знань, умінь і навичок не вистачало Вам у роботі з дітьми;
–
які виявлено труднощі та
прогалини у підготовці до роботи з дітьми в літньому оздоровчому таборі.
5.
Висновки
і Ваші пропозиції щодо вдосконалення організації літньої педагогічної практики
та підготовки до неї.
У процесі літньої педагогічної практики в дитячих оздоровчих закладах студенти опановують знання:
– прав і
обов’язків вожатих;
– правил
техніки безпеки та поведінки на території табору, в лісі, на воді тощо;
– особливостей тимчасового дитячого колективу;
– законів і традицій табору, режимних моментів;
– форм виховної роботи в умовах оздоровчого
закладу;
–
психолого-педагогічної характеристики загону.
У процесі літньої
педагогічної практики студенти повинні виконати такі види діяльності:
– ознайомитися з умовами роботи оздоровчого
закладу, правилами внутрішнього розпорядку, традиціями, планами виховної
роботи;
– дотримуватися правил внутрішнього розпорядку,
розпоряджень адміністрації оздоровчого табору та керівників практики;
– слідкувати за дотриманням правил техніки
безпеки, охорони праці;
– вивчати специфіку прояву вікових та
індивідуальних особливостей вихованців, стану їх здоров’я, умов життя
вихованців;
– організовувати колективну творчу діяльність
(пізнавальну, трудову, спортивно-оздоровчу, естетичну, екологічну);
– сумлінно готуватися до проведення
загальнотабірних справ, виховних годин у загоні;
– проводити санітарно-гігієнічну роботу і
роботу з самообслуговування;
– проводити індивідуальну виховну роботу з
дітьми і підлітками;
– вести педагогічний щоденник (або робочий
зошит з виховної роботи в дитячому оздоровчому закладі).
У процесі практики студенти повинні оволодіти
такими уміннями:
– визначати мету і завдання оздоровчо-виховної
роботи з дітьми та підлітками в таборі;
– складати план виховної роботи на табірну
зміну і на кожний день з врахуванням інтересів та індивідуальних особливостей
дітей;
– організовувати самоуправління в колективі та
спрямовувати його діяльність;
– створювати умови для розвитку самодіяльності,
творчості дітей та підлітків;
– організовувати різні форми виховної роботи з
школярами, поєднуючи колективну діяльність з індивідуальною;
– встановлювати педагогічно правильні стосунки
з дітьми та підлітками, колегами;
– педагогічно
усвідомлювати і аналізувати досвід своєї педагогічної діяльності.
Коментарі
Дописати коментар