Публікації

Показано дописи з липня 5, 2017

День 9-10.

Облік роботи за день та записи психолого-педагогічних спостережень, які  можна вести за такою  орієнтовною формою : Дата і час роботи План роботи на день Психолого-педагогічні спостереження, аналіз робочого дня, висновки Аналіз робочого дня описується за схемою : 1.          Які виховні цілі та педагогічні завдання були висунуті? 2.          Що було проведено протягом дня в загоні (КТС, трудові завдання, екскурсії, рухливі ігри)? 3.          Які емоційні стани переважали у дітей протягом дня? 4.        Як діти ставились до проведення конкретної справи, як готувалися, яку брали участь ( уникайте вказування у блозі з публічним доступом імен та прізвищ учнів )  які міжособистісні стосунки складалися між дітьми, яке враження залишилося після проведення справи? 5.       ...

День 7-8.

Облік роботи за день та записи психолого-педагогічних спостережень, які  можна вести за такою  орієнтовною формою : Дата і час роботи План роботи на день Психолого-педагогічні спостереження, аналіз робочого дня, висновки Аналіз робочого дня описується за схемою : 1.          Які виховні цілі та педагогічні завдання були висунуті? 2.          Що було проведено протягом дня в загоні (КТС, трудові завдання, екскурсії, рухливі ігри)? 3.          Які емоційні стани переважали у дітей протягом дня? 4.        Як діти ставились до проведення конкретної справи, як готувалися, яку брали участь ( уникайте вказування у блозі з публічним доступом імен та прізвищ учнів )  які міжособистісні стосунки складалися між дітьми, яке враження залишилося після проведення справи? 5.      ...

День 5-6.

Облік роботи за день та записи психолого-педагогічних спостережень, які  можна вести за такою  орієнтовною формою : Дата і час роботи План роботи на день Психолого-педагогічні спостереження, аналіз робочого дня, висновки Аналіз робочого дня описується за схемою : 1.          Які виховні цілі та педагогічні завдання були висунуті? 2.          Що було проведено протягом дня в загоні (КТС, трудові завдання, екскурсії, рухливі ігри)? 3.          Які емоційні стани переважали у дітей протягом дня? 4.        Як діти ставились до проведення конкретної справи, як готувалися, яку брали участь ( уникайте вказування у блозі з публічним доступом імен та прізвищ учнів )  які міжособистісні стосунки складалися між дітьми, яке враження залишилося після проведення справи? 5.     ...

День 3-4.

Облік роботи за день та записи психолого-педагогічних спостережень, які  можна вести за такою  орієнтовною формою : Дата і час роботи План роботи на день Психолого-педагогічні спостереження, аналіз робочого дня, висновки Аналіз робочого дня описується за схемою : 1.          Які виховні цілі та педагогічні завдання були висунуті? 2.          Що було проведено протягом дня в загоні (КТС, трудові завдання, екскурсії, рухливі ігри)? 3.          Які емоційні стани переважали у дітей протягом дня? 4.        Як діти ставились до проведення конкретної справи, як готувалися, яку брали участь ( уникайте вказування у блозі з публічним доступом імен та прізвищ учнів )  які міжособистісні стосунки складалися між дітьми, яке враження залишилося після проведення справи? 5.     ...

День 1-2.

Необхідне повідомлення Облік роботи за день та записи психолого-педагогічних спостережень, які  можна вести за такою орієнтовною формою : Дата і час роботи План роботи на день Психолого-педагогічні спостереження, аналіз робочого дня, висновки Аналіз робочого дня описується за схемою : 1.         Які виховні цілі та педагогічні завдання були висунуті? 2.         Що було проведено протягом дня в загоні (КТС, трудові завдання, екскурсії, рухливі ігри)? 3.         Які емоційні стани переважали у дітей протягом дня? 4.       Як діти ставились до проведення конкретної справи, як готувалися, яку брали участь ( уникайте вказування у блозі з публічним доступом імен та прізвищ учнів )  які міжособистісні стосунки складалися між дітьми, яке враження залишилося після проведення справи? 5.   ...

Підготовка до роботи у таборі

У цьому повідомленні подайте короткі відомості про те, як Ви готувалися до поїздки у табір. Бажано додати отриманий сертифікат чи рекомендацію, якщо такі є.