Оформлення виховного заходу
1.4.3.
Зразок оформлення залікового виховного заходу
Зразок оформлення титульної сторінки
Міністерство освіти і науки
України
Криворізький державний
педагогічний університет
Кафедра педагогіки
Музична
вікторина
Вгадай мелодію
Підготувала студентка
факультету мистецтв
музично-педагогічного відділення
Іванової Марії Петрівни
Перевірив методист кафедри
педагогіки
__________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
Кривий Ріг - 2016
Порядок оформлення виховного
заходу:
–
тема;
–
виховна мета;
–
місце проведення;
–
форма проведення;
–
обладнання і оформлення;
–
план проведення заходу;
–
зміст виховного заходу;
–
список використаної літератури;
–
аналіз заходу (вихователя або адміністрації
табору).
До від'їзду на літню педагогічну
практику в дитячий оздоровчий табір студент комплектує власну бібліотечку з
методики організації та проведення різних форм виховної роботи.
Приблизна схема аналізу виховного
заходу, проведеного студентом-практикантом
1.Загальні відомості про умови проведення виховного
заходу: дата; назва дитячого оздоровчого закладу; місце проведення, час
проведення; склад учасників заходу, їх кількість; назва заходу та форма його
проведення.
2. Актуальність і цілеспрямованість теми виховного заходу,
відповідність його інтересам і потребам школярів, загальному рівню їхнього
розвитку.
3. Підготовка заходу: підбір матеріалу, своєчасність і
систематичність підготовки, забезпечення принципу активності, ініціативи і
самостійності вихованців. Творчий підхід студента при розробці сценарію.
4. Проведення заходу:
а) оцінка змісту: відповідність віковим особливостям
дітей загону;
б) реалізація вимог принципів виховання;
в) використання методів та форм виховання: актуальність
та оптимальність підбору;
г) забезпечення організаційної чіткості, емоційності,
активізації учнів;
д) зосередженість на поведінці дітей: активізація дитячої
уваги, стимулювання інтересу;
е) поведінка практиканта: уміння володіти аудиторією,
стиль педагогічного керівництва, тон;
ж) які були труднощі і перешкоди, як вони долалися.
5. Організація заходу: наскільки зовнішній вигляд учнів і
приміщення відповідали виховній меті заходу.
6. Загальний висновок щодо доцільності виховного заходу.
Наскільки реалізована виховна мета.
7. Урахування вікових і індивідуальних особливостей
учнів.
Цінність виховного заходу, його
вплив на окремих учнів і на колектив в цілому.
Які моральні, інтелектуальні і
естетичні переконання пробуджувались у школярів цим виховним заходом? Яка його
інформаційна цінність?
Як вплинув цей виховний захід на
колектив у цілому (сприяв його згуртуванню, викликав підтримку учасників тощо).
Загальна оцінка виховної і
пізнавальної цінності виховного заходу.
Коментарі
Дописати коментар